דף הבית| לוח מודעות| מזל טוב| לוח אירועים| נוער ובני עקיבא| חינוך| ספר טלפונים| לזכרם| עסקים| צור קשר
יום שישי, 29/03/2024

מבזקון
קייטנות קיץ 2014

טלפונים חשובים: צוות מד"א דוד מעטוף 050-7708399 הרב דוד מפעי 054-6761112 אסא הלל 050-3300559 מנשה הלל 050-4641521 אושר מעטוף 050-8690137 וועדת בטחון: ישראל בן צור -052-9255238 יוסי סעדה - 050-7434824

שני הלל, עורכת דין, אזרחי מקרקעין, חוזים, צוואות, ירושות ועוד נייד 0526905108

החלה ההרשמה לחוגים לכל הגילאים פרטים באתר בדף תרבות וחוגים

אתר זה הוא מטעם ועד הישוב וישרת את כולם הינכם מוזמנים לשלוח כתבות וחדשות למייל האתר http://www.mbareket.co.il/

איכות הסביבה

מתחילים לחשוב ירוק

תושב יקר 

הוועדה לסביבה איכותית בברקת הינה אחת מהוועדות הפועלות במסגרת הוועד המקומי בברקת הועדה שמה לה למטרה לשפר את חזות הישוב, לשנות ולהתוות כללים ברורים ואחידים לכולנו, זאת על מנת לחיות בסביבה טובה, נקייה, יפה ואיכותית יותר. 

שימו לב ! 
מעורבותכם הכרחית. יחדיו נהיה שותפים למהלך וביחד נגיע לתוצאות משמעותיות. 
אם נקפיד כולנו על הכללים, הישוב שלנו, לפיד, יהפוך למקום שנעים יותר לחיות בו. 

להלן ריכוז הנחיות לתושבים. רוב הכללים הינם למעשה יישום חוק שמירת הניקיון התשמ"ד - 1984.

שמירת תשתיות הישוב 
יש לשמור על המדרכות, הכבישים והגינות הציבוריות. תושבים המשפצים את בתיהם מתבקשים לאסוף את פסולת הבנין למיכל מתאים ולפנות אותו. תושב אשר חזית ביתו או המדרכה נפגעו כתוצאה משיפוץ שנעשה על ידו בהווה או בעבר,
מתבקש להשיב את המצב לקדמותו. כל מפגע העלול לסכן את העוברים והשבים ומקורו במגרש של התושב, הינו באחריות התושב ועליו לתקנו. 

חזית הבתים וניקיונם 
כל תושב אחראי לחזית ביתו, כולל שער הבית, הגדר, החניה ומתחם פח האשפה. כל תושב ידאג כי סביבתו תהיה נקייה מפסולת ומפגעים מכל סוג שהוא. באחריות התושב לנקות את החניה ואזור פח האשפה שלו. אין להשאיר אשפה מחוץ לפח ושאריות שיפוץ ובנייה יפונו עצמאית. 

צמחיית הבתים 
יש לדאוג כי צמחיית הבתים תצמח עד לגבולות המגרש ולא תחרוג מתחומיו לתחומים הציבוריים. בחצרות שממוקמות מעל גובה הרחוב ניתן לאפשר לצמחייה להגיע עד לגובה של 2 מטר מעל קו הגובה של פני הרחוב. כל תושב ידאג לכך שצמחייתו לא תהווה סכנה או אי נוחות על- מנת שלא תגרום להפרעה לעוברים והשבים או לכלי רכב. כל תושב ידאג בעצמו לגיזום צמחייתו לפי הכללים. 

גזם 
יום פינוי הגזם הוא יום רביעי, יש לפנות את הגזם לרחוב החל מיום שלישי ועד השעה 7:00 בבוקר למחרת. אין לפנות גזם מעבר לשעות אלה. 
את הגזם יש להניח בערימה לצידי המדרכה במקום נגיש, בסמוך לבית ולוודא ככל האפשר שערימת הגזם לא תפריע לחניית כלי רכב ולתנועת הולכי רגל. חובה לאסוף דשא ועלים בשקיות סגורות. אין להחנות רכבים בסמוך לערימות הגזם על- מנת שלא למנוע איסוף הגזם. אין להניח את הגזם על ערוגות או סמוך לעצים בכדי למנוע נזק לצמחיית הערוגות וצנרת ההשקיה 
או פגיעה בעצים. 
גננים המועסקים ע"י התושבים יפנו את הגזם לנקודת איסוף הגזם. בקרוב תיוחד נקודת איסוף חדשה, שתמוקם במתחם הדואר. המתחם יסומן וישולט. 

טאטוא רחובות 
לידיעתכם, מכונת הטאטוא פועלת ברחבי הישוב פעם בחודש.. בנוסף לכך מתבצע טאטוא ידני ע"י עובד הניקיון בהתאם לתוכנית עבודה שבועית. 

החלפת פחים פגומים 
לידיעתכם, פחים פגומים ניתן להחליף ע"י פניה למועצה בטלפון 3106 *. 

רכבים עזובים / נטושים ברחבי הישוב 
השארת רכב ברשות הרבים הינו עבירה על חוק שמירת הניקיון התשמ"ד- 1984. 
המלצתנו לתושב אשר יש ברשותו רכב המתאים להגדרה , להזדרז ולפנות את הרכב בעצמו. תושב אשר לא יעשה כן ירשם לו דו"ח קנס עפ"י חוק וכמו כן יוזמן גרר אשר יפנה את הרכב לאתר יעודי. בהוצאות הנוספות - גרר, הובלה והטמנה ישא בעל הרכב. מדובר בסכום לא מבוטל ומומלץ לחוסכו מבעוד מועד. 

איסוף צואת כלבים 
אין לאפשר לכלבים לעשות צרכיהם ברשות הרבים. על בעל הכלב חלה חובה על- פי חוק לאסוף את הצרכים ולהשליכם לפח. אנו מבקשים מכלל בעלי הכלבים לפעול לניקיון המדרכות והגינות ע"י איסוף הצרכים. חשוב להקפיד על כך במטרה למנוע מפגעים תברואתיים ומחלות. 

כלבים משוטטים 
אין לאפשר לכלבים להסתובב בישוב ללא ליווי וללא שיהיו קשורים ברצועה. עפ"י החוק, אסור להשאיר בעל חיים ללא השגחה. על בעל הכלב לטייל עם כלבו כשהוא קשור ברצועה כדי להגן הן על הכלב והן על הסביבה. כלבים חופשיים ללא השגחה מסוכנים לעוברי אורח ובמיוחד לילדים ובנוסף גורמים לתופעות של פיזור פחי אשפה והשארת צואת כלבים על המדרכות, בגינות ובאזורי הפעילות השונים בישוב. 
התושבים מתבקשים להחזיק את כלביהם קשורים ולא לאפשר להם להסתובב חופשי וללא השגחה. יוזכר כי במועצה ישנו לוכד כלבים המגיע לישוב לפי קריאה. בכוונת המועצה והועד להגביר את האכיפה ובעלי הכלבים יישאו בהוצאות ובקנסות.

מודעות 
אין לתלות מודעות ברחבי הישוב על עמודים וגדרות אלא רק על לוחות המודעות המוסדרים. 

חניה ונסיעה בישוב 
אנו מבקשים מהתושבים להקפיד שלא לחנות על מדרכות וליד אבני שפה המסומנות באדום לבן. כמו כן נבקש להקפיד לנסוע במהירות המותרת ביישוב. במיוחד להקפיד ליד מעברי החצייה ולא לשכוח לתת להולכי הרגל זכות קדימה כחוק. בשעות ההבאה והאיסוף לבית ספר, הגנים ובצופים היו זהירים במיוחד, על מנת לשמור על חיי ילדינו. 

דיווחים
לדיווחים על כלבים משוטטים, פיצוצי מים, תאורת רחוב כבויה, רכבים נטושים ופחים שבורים חייגו 3106 * 
לדיווחים בנושאים אחרים ניתן לפנות למשרדי הוועד. 

אנו מודים לכם מראש על שיתוף הפעולה. 
ועד המושב בראשות, תומר חתוכה וחברי הועד: אריאלה הלל, מאיר מדעי, ישראל בן צור, איתיאל הלל, תומר הלל, גדי מעטוף.





מושב ברקת   ד.נ. המרכז, מיקוד 73185  טלפון: 03-9792269  פקס: 03-9773082
israelbiz- בניית אתרים